ISO 9001

Verify_ISO9001_NA_Norsk-modified

Ledelsessystem for kvalitet

 

INDUSTRISALG A.s sitt ledelsessystem for kvalitet er funnet i overenstemmelse med NS-EN ISO 9001 : 2015 av tredjepart.

 

Sertifiseringen omfatter levering av festemateriell til ulike sektorer, inkludert men ikke begrenset til, olje og gass, shipping, bryting og bergverksdrift, akvakultur, metallproduksjon, maskinentreprenører, detaljhandel og offentlig infrastruktur.

KVALITETSPOLICY

 

Hos INDUSTRISALG er vi dedikert til å levere festemateriell av høy kvalitet. Vi forstår at tid er en avgjørende faktor for bedriftens kunder, og derfor har vi som formål å bidra med hurtig og effektiv levering, slik at kundene til bedriften kan fokusere på selve jobben og at de dermed får en effektiv utnyttelse av arbeidstiden. INDUSTRISALG sitt fokus på kvalitet er en integrert del av bedriftens strategiske retning mot å bli Norges fremste spesialist innenfor festemateriell.

 

KVALITETSMÅL

 

Kvalitetsmålene til INDUSTRISALG skal være;
1. knyttet sitt formål og kontekst, og støtte opp om bedriftens overordnede strategiske mål.
2. målbare og spesifikke, slik at det er enkelt å evaluere om de er oppnådd eller ikke.
3. realistiske og oppnåelige, slik at de ikke er for ambisiøse og ikke kan oppnås innenfor en rimelig tidsramme.
4. relevante for bedriftens kjernevirksomhet, og ikke fokusere på mindre viktige områder eller ikke relevante områder.
5. tidsbestemt, slik at det er klart når de skal være oppnådd.
6. i samsvar med kunde- og leverandørkrav.
7. konsistente med bedriftens verdier og etiske retningslinjer.
8. gjennomgått og oppdatert ved internrevisjon, for å sikre at de fortsatt er relevante og oppnåelige

 

KRAV

 

Vi forplikter oss til å oppfylle relevante krav som gjelder for bedriftens bransje. Vi vil også oppfylle kundenes krav og forventninger ved å levere produkter og tjenester som er av høy kvalitet, til rett tid.

 

KONTINUERLIG FORBEDRING

 

Vi vil kontinuerlig forbedre INDUSTRISALG sitt ledelsessystem for kvalitet ved å evaluere og overvåke kvalitetsytelsen vår og identifisere områder for forbedring. Vi vil også engasjere og trene våre ansatte til å forstå viktigheten av kvalitet og kontinuerlig forbedring.